عنکبوت مقدس

 عنکبوت مقدس، جایزه کن و بازهم اصلاح طلبان

 فیلم #عنکبوت_مقدس چهره‌ای هیولایی نه فقط از جمهوری‌اسلامی، بلکه از اسلام و مردم ایران به غرب نشان میدهد. اسلام را دینی نشان میدهد که تحت تاثیر تعلیماتش مردان تبدیل به قاتلان سریالی می‌شوند و مردم ایران را کسانی نشان میدهد که این قاتلان سریالی را تشویق می‌کنند و از این قاتلین قهرمان می‌سازند.

جایزه‌ گرفتن این فیلم صراحتا بخشی از پازل ‌اسلام‌هراسی و ایران‌ستیزی است. اساساً در تهاجم ترکیبی (هیبریدی) فیلم و جایزه‌های آن نقش ایران ستیزی فرهنگی را ایفاء می‌کند.

اصلاح‌طلبانی که برای این فیلم و بازیگر ایرانی آن هورا می‌کشند، یا نمی‌دانند که فیلم‌های‌ این چنینی در نهایت در راستای مشروعیت بخشیدن به تحریم‌ها و انزوای ایران عمل می‌کنند یا به دلیل لج‌بازی سیاسی کنار ایران‌ستیزان ایستاده‌اند.

خروجی «عنکبوت مقدس» در حقیقت هیولاسازی از ایران و اسلام است و این توجیه کننده #تحریم‌ها و ایران‌ستیزی بیشتر و منزوی کردن ایران است.

با این توضیح معلوم می‌شود که اصلاح ‌طلبان، علیرغم ادعا می‌کنند که با تحریم مخالفند، اما برای ابزارهای فرهنگیِ مشروعیت بخش به تحریم و ایران ستیزی هورا می‌کشند!! 

پی‌نوشت

این فیلم درباره یک قاتل زنجیره‌ای است که در مشهد زندگی میکند و به امام رضا علاقمند است و در تیزر فیلم هم مدام در حرم حضرت رضا علیه‌السلام نشان داده می‌شود. در پوستر این فیلم، هم عکسی هوایی از شهر مشهد دیده می شود که شهر را مانند شبکه عنکبوتی نشان داده و در مرکز عکس هم حرم امام رضا(ع) است و زیر آن نوشته شده عنکبوت مقدس … علاوه بر این، فضای فیلم به شدت سیاه نمایی ایران عزیز ماست!

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی
This is a captcha-picture. It is used to prevent mass-access by robots.