فراخوان شادی ساز

#فراخوان |  #شادی_سازی

 این روزها هم در شبکه‌های اجتماعی و هم در کوچه و خیابان، رنگ و بوی عید سعید #غدیر دیده می‌شود. عیدی که آقا هم درباره‌اش تاکید کرده‎اند: «عید غدیر را فرموده‌اند: عیداللَّه‌الاکبر از همه‌ اعیاد موجود در تقویم اسلامی این عید بالاتر است؛ پرمغزتر است». 88/9/15

 اعمال و برکات زیادی هم برای آن ذکر شده مثل این حدیث که از امام رضا علیه‌السلام است: خداوند دوبرابر رهایافتگان در ماه رمضان، شب قدر و عیدقربان در این روز از آتش جهنم می‌رهاند و گناهان 60‌ساله می‌بخشد. (بحارالانوار ج 95،ص323)

 شاید شما هم چیزی وجودتان را قلقلک‌ می‌دهد که پاشو و برای این عید بزرگ کاری بکن و قدمی بردار. پس این جملات آقا را در کنار انگیزه‌های دیگرتان بگذارید که: «حادثه غدیر نباید مغفول واقع شود. ما به همه فِرق اسلامی این سفارش را می‌کنیم، نه این‌که فقط به شیعه بخواهیم بگوییم، آقا غدیرت را فراموش نکن! ما به همه فِرق اسلامی می‌گوییم: مبانی‌تان را فراموش نکنید.» 74/2/28

 یکی از نوجوانانه‌ترین کارهایی که می‌شود برای این ایام عید و فرخنده انجام داد، شادکردن دیگران است، شیرین‌کاری‌هایی که اصولا شما خوب بلدید!  این را هم بدانید که آقا این‌کار را مثل عبادت می‌دانند: «در چهره‌ اسلام، تفریح و دیگران را شادکردن جای بسیار حساسی دارد. شما همین‌طور که یک کار تفریحی را انجام می‌دهید، یک نمایش اجرا می‌کنید، یک ماجرای طنزآمیز را بیان می‌کنید، یک شعر اجرا می‌کنید و می‌خوانید یا یک مسابقه اجرا می‌کنید، در همان حال احساس کنید که یک عبادت انجام می‌دهید.»
1371/10/01

پس تا فرصت هست فکر کنید، دست بکار شوید و به نو+جوان بگویید در روزهای آینده برای #شادی_سازی در جمع خانواده، دوستان و اطرافیان‌تان چه می‎کنید؟ شیرین‌کاری‌ها، جنگولک‌بازی‌ها، طنازی‌ها و هر کار باحال و #شادی_سازی که قرار است انجام بدید رو از طریق @alo_nojavan برای ما بفرستید.

 پیشاپیش منتظر هنرنمایی‌‌تان هستیم!

 نو+جوان؛ انرژی امید ابتکار
 @Nojavan_Khamenei

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.