فلسطین مسئله اول جهان اسلام 

 #تحلیل_و_تبیین | امام خمینی فلسطین را به مسئله اول جهان اسلام تبدیل کرد

 رهبر انقلاب در سی‌وچهارمین مراسم سالگرد رحلت امام خمینی(رحمه‌الله) ایجاد تحولات تاریخی در سطح امت اسلامی را یکی از سه عمل عظیم و بزرگ و تاریخی امام(ره) دانستند و با اشاره تأثیر حرکت امام(ره) در بیداری‌ امت اسلامی و تبدیل شدن فلسطین به مسئله اول جهان اسلام فرمودند: «مسئله‌ی فلسطین پس از آنکه به خیال صهیونیست‌ها و پشتیبانانشان یک مسئله‌ی تمام‌شده به حساب می‌آمد و دیگر بنا نبود فلسطینی مطرح بشود، با حرکت امام و تحوّل امام در سطح امّت اسلامی، به مسئله‌ی اوّل جهان اسلام تبدیل شد. امروز مسئله‌ی فلسطین، مسئله‌ی اوّل جهان اسلام محسوب میشود. امروز فلسطین در کانون توجّه ملّتهای مسلمان است. طنین صدای رهبران فلسطینی از فراز سفارت رژیم صهیونیستی در تهران در اوّل انقلاب، دنیا را تکان داد و به لرزه درآورد؛ همه فهمیدند که دوران جدیدی در زمینه‌ی فلسطین آغاز شده است؛ در کالبد افسرده‌ی ملّت فلسطین جانی دمید و امروز شما می‌بینید که ملّت فلسطین حضور خودش را با قوّت و قدرت اثبات میکند و سخن خودش را به دنیا میرساند. در روز قدس نه فقط در ایران یا در تهران، حتّی در پایتختهای جهان غیر مسلمان، مردم از فلسطینی‌ها حمایت میکنند و دفاع میکنند.» ۱۴۰۲/۰۳/۱۴

 رسانه عربی KHAMENEI.IR اخیراً گفت‌وگویی با آقای منیر شفیق متفکر، مبارز فلسطینی و از نویسندگان برجسته‌ جهان عرب درباره آخرین تحولات صحنه فلسطین و موازنه جدید قدرتی که بین نیروهای جریان مقاومت و رژیم اشغالگر رخ داده داشته که به همین مناسبت ترجمه فارسی آن منتشر می‌شود. در این گفت‌وگو آقای منیر شفیق به تحلیل وضعیت رو به افول رژیم صهیونیستی پرداخته است.

 در ادامه بخوانید👇

https://khl.ink/f/53063

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.