قدرت‌های استکباری»‌

 فرمانده کل قوا در دیدار فرماندهان ارشد نیروهای مسلح:

 «قدرت‌های استکباری»‌ پشت‌صحنه‌ی جنگ‌افروزی‌ها در منطقه‌ی ما و دیگر مناطق جهان هستند / مشغول دشمنی‌های جزئی نشوید، به اصلِ «طرّاحی دشمن» توجه کنید

 تهدید همیشه هست، چون نمیشود زمانی را فرض کرد که تهدید نباشد. این تهدید از ناحیه‌ی کیست؟ اشتباه نباید بکنیم؛ مشغول نشویم به این دشمنی‌های جزئی؛ ببینیم چه کسی اصل طرّاحی را بر عهده دارد.

 پشت همه‌ی این جنگ‌افروزی‌هایی که در منطقه‌ی ما و مناطق دیگر جهان انجام میگیرد، قدرتهای بزرگند.

 مثلاً امروز در اروپا اوکراین درگیر جنگ است؛ این جنگ را چه کسی راه‌ می‌اندازد؟ اینها را چه کسی برنامه‌ریزی میکند و طرّاحی میکند؟ در سوریه همین‌طور، در لیبی همین‌طور، در سودان همین‌جور، در جاهای دیگر همین‌طور. اینهایی که اتّفاق می‌افتد، این جنگهایی که وجود دارد، یک طرّاحی‌هایی پشت صحنه دارد؛ اینها را نمیشود انسان حمل کند بر عوامل جزئی.

 آن طرّاحان چه کسانی هستند؟ آن نیروهای شریرِ بین‌المللی هستند که ما از آنها تعبیر میکنیم به «استکبار»؛ «استکبار» یعنی همان نیروهای شریر و متجاوز و افزون‌طلب بین‌المللی که به هیچ حدّی قانع نیستند. اینها نگاه میکنند برنامه‌ریزی میکنند می‌بینند اینجا احتیاج است به اینکه یک دعوایی راه بیفتد برای اینکه فلان جا سود ببرند؛ این دعوا را اینجا راه می‌اندازند برای اینکه مثلاً سودش را آنجا ببرند! ۱۴۰۲/۰۱/۲۷

 #بسته_خبری

 Farsi.Khamenei.ir

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.