قسمت سوم روایت رهبری

 انتشار فیلم مذاکرات محرمانه و تاریخی مجلس خبرگان برای انتخاب آیت‌الله خامنه‌ای برای اولین بار
خلاصه‌ای از آنچه در قسمت سوم و پایانی مستند ویژه روایت رهبری منتشر شد

عصر روز چهاردهم خرداد 1368، بحث محرمانه در میان خبرگان ملت در صحن مجلس خبرگان رهبری همچنان ادامه دارد. خبرگان رهبری پیش از این درباره استعفای آقای منتظری و نیز شرط مرجعیت برای رهبری بحث کرده اند.
حالا دو رای گیری مهم در پیش است. این که آیا رهبری باید به شکل فردی باشد با شورایی، و این که در هر کدام از این حالت ها چه کسی باید به عنوان فرد رهبر یا عضو شورای رهبری انتخاب شود؟ به زودی معلوم می شود که بیشتر اعضای خبرگان به رهبری فردی گرایش دارند. فقط این مساله می ماند که چه کسی؟ در همین زمان است که نام آیت الله سید علی خامنه ای، رئیس جمهور وقت که عضو مجلس خبرگان نیز هست مطرح می شود. افرادی در این زمینه سخنرانی میکنند. اما خود آقای خامنه‌ای زیر بار نمی رود. این آخرین پیچ سرنوشت ساز تاریخ برای تعیین رهبری آینده انقلاب اسلامی ایران است و سرنوشت آن، سرنوشت سالهای آینده را نیز رقم خواهد زد.
این روایتی است تاریخی از مذاکرات محرمانه مجلس خبرگان رهبری در بعد از ظهر روز 14 خرداد 1368 که برای نخستین بار از آرشیوها بیرون آمده و در اختیار مردم قرار می گیرد؛ روایتی از چگونگی رقم خوردن سرنوشت رهبری پس از امام.

 مشاهده و دریافت هر سه قسمت مستند از آدرس زیر ?

http://farsi.khamenei.ir/video-content?id=41750

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.