قوه قضاییه از جانب دشمنان خارجی و غافلین داخلی، آماج شدیدترین فشارهای رسانه‌ای است 

 قوه قضاییه از جانب دشمنان خارجی و غافلین داخلی، آماج شدیدترین فشارهای رسانه‌ای است
یک قاتل بی‌رحم که چندجوان را به‌قتل رسانده مظلوم جلوه می‌دهند

 رهبرانقلاب، صبح امروز در دیدار رئیس و مسئولان قوه قضائیه: باید در مقابل دشمن و بدخواه و توطئه‌گر و تهمت‌زن با قاطعیت عمل کنیم اما در مقابلِ مردم باید با تواضع و دلسوزی و محبت وارد شد و با آنان تفاهم کرد تا بتوان اعتماد افکار عمومی را جلب کرد.

جلب افکار عمومی و اعتمادسازی از کارهای اساسی همه دستگاهها به‌ویژه دستگاه قضایی و ضابطان آن است. #اعتمادسازی نیازمند دو رکن اصلی است، یکی کار عملی و دیگری #تبلیغات.

امروز قوه قضاییه از جانب دشمنان خارجی و غافلین داخلی، آماج شدیدترین فشارهای تبلیغی و رسانه‌ای است به‌گونه‌ای که در این تبلیغات، یک قاتل بی رحم که چند جوان حافظ امنیت را به قتل رسانده و در یک فرآیند قانونی و منصفانه چند ماهه به جرم وی رسیدگی و محکوم شده است، مظلوم جلوه داده می شود و قوه قضاییه‌ی دلسوز و پیگیر حقوق مظلومین، ظالم و متجاوز معرفی می‌شود.

کار تبلیغی مؤثر در دستگاه قضایی و مقابله با چنین عملیات رسانه‌ای سنگین، نیازمند یک #تیم_قوی_رسانه_ای و هنرمند است. باید با شیوه‌های حرفه‌ای و هنری، و به صورت مستمر، طراحی‌های مختلف انجام گیرد و حقایق و واقعیات باورپذیر و محسوس به افکار عمومی ارائه شود.

متأسفانه بسیاری از دستگاههای ما کارهای رسانه‌ای دقیق و هنرمندانه و موضوع #جلب_اعتماد_عمومی را دست‌کم گرفته اند. 97/4/6

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.