لباس تکراری

چرا باید لباس تکراری بپوشیم؟

 در روزگاری که در همه رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی با تبلیغات بسیار گسترده مبنی بر “خرید بیشتر لباس” و “متنوع پوشیدن” مواجه‌ایم ، در این یادداشت طرحی نو در انداخته ایم و می‌خواهیم به شما بگوییم چرا با وجود همه این تبلیغات، از قضا باید آگاهانه، کم و به اندازه نیازتان خرید کنید و همیشه در صف خریدکنندگان نباشید! ?
 برده سرمایه‌داری نباشید

سرمایه‌داری با ایجاد حس تنوع طلبی، ما را به خرید بیشتر وسوسه می‌کند و با نیروی کار ارزان از کشورهای جهان سوم و کودکان کار محصولات ارزانی را وارد بازار می‌کند و به این ترتیب به مهم‌ترین هدف اش که مصرف‌گرایی است، دست می‌یابد. فراموش نکنید مصرف‌کنندگان با انتخاب هایشان بیشترین قدرت را در این سیستم دارند و می‌توانند انتخاب کنند که برده سرمایه‌داری باشند یا خیر.

 به اقتصاد خانواده و جیبتان کمک کنید

با چند سال پوشیدن یک لباس، درواقع شما هزینه کمتری برای پوشاک درنظر می‌گیرید و با این کار به اقتصاد خانواده و درنهایت جیب خودتان کمک می‌کنید و می‌توانید پول بیشتری نیز پسانداز کنید.

 راحت‌تر و سریعتر تصمیم بگیرید

هرچه کمد لباستان شلوغ‌تر باشد و تعداد زیاد و متنوعی لباس داشته باشید، بیشتر درگیر انتخاب و جور کردن لباسها مى‌شوید. اگر تعداد محدود و قابل استفادهای لباس داشته باشید می‌توانید وقت و انرژیتان را صرف مسائل مهمتری نسبت به انتخاب لباس کنید. هرگز یک کمد لباس شلوغ باعث آرامش خاطر شما نمی‌شود.

 محیط‌ زیست را نجات دهید!

جالب است بدانید صنعت پوشاک، بعد از صنعت نفت، دومین آلاینده زمین است. شاید اگر بدانید برای تولید یک پیراهن ساده پنبه ای چقدر آب و برای رنگ یک لباس چه میزان خاک و هوا آلوده می‌شود، هر ماه و هر فصل به دنبال لباس جدید نباشید. امروزه دیگر کمک به محیط‌ زیست صرفا محدود به نریختن زباله و هدر ندادن آب نیست. شما با لباس خریدن هم درحال آسیب زدن به محیط‌ زیست هستید.

 با یک یا چند لباس مشخص، اعتماد به نفستان را نشان دهید!

لباس و پوشش ما انتقال‌ دهنده پیام یا پیام‌هایی به اطرافیانمان است. یک لباس مشخص، ساده و اتفاقا تکراری بیشتر از لباس‌های  متفاوت، متنوع و زیاد می‌تواند نشان دهنده اعتماد به نفس شما باشد. فراموش نکنید شما برای تایید دیگران لباس نمی‌پوشید.

#مهارتهای_زندگی

 @Khamenei_Reyhaneh

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.