ماسک خاص!

 ماسک خاص!
 پیشنهاد #دستباف نو+جوان برای آن‌هایی که مراقب سلامتی‌شان هستند

 جلوی تلویزیون میخکوب شده. کنجکاویم گل می‌کند بفهمم چه برنامه‌ای در حال پخش است که آبجی نرگس این‌جوری به صفحه تلویزیون زل زده. از پشت میز سر و گردنم را بالا می‌کشم تا صفحه تلویزیون را ببینم. چه باحال! این روزها که همه باید ماسک بزنن شبکه آموزش در حال پخش روش مرحله به مرحله تولید ماسک خانگی است. کنار آبجی نرگس می‌ایستم. برنامه تمام نشده که یک ایده توپ در ذهنم جرقه می‌زند. رو به آبجی نرگس می‌کنم تا ایده‌ام را بگویم. چشم تو چشم می‌شویم و همزمان می‌گوییم:«بیا برا خودمون یک ماسک مخصوص بدوزیم.»

 بساط دوخت و دوزِ مامان شیرین را می‌آوریم. خانوادگی دست به کار می‌شویم. آبجی نرگس می‌گوید من دوست دارم ماسکم گُل گُلی باشد. داداش نیما می‌خواهد ماسکش مشکی باشد. مامان شیرین می‌گوید کش‌های ماسک باباجواد را بلندتر بگیرید، گوشش اذیت نشود.
حالا هر کدام از ما یک ماسک ویژه برای خودمان دوختیم. ماسکی که مناسب خودِخودِ خودمان است. از اینکه توانستم برای خودم ماسک بدوزم خیلی کِیف می‌کنم.

 اگر می‌خواهی در این روزهای کرونایی که برای سلامتی خودمان و دیگران باید ماسک بزنیم، یک کار ویژه انجام دهی در دستباف #ماسک_خاص با ما همراه شو:
 روش دوخت ماسک را می‌توانی از سایت شبکه آموزش ببینی یا از کلیپ‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارند استفاده کنی.
 با همکاری بقیه اعضای خانواده برای خودت، پدر، مادر، خواهر و برادرت یک ماسک ویژه بدوز.
تصویر ماسک‌هایت را برای ما ارسال کن.
 دستباف #ماسک_خاص را با دوستانت به اشتراک بگذار.

 اول از همه نسخه 1.21 نرم افزار موبایلی نوجوان را نصب کن. حالا به صفحه «خودم» در #نرم‌افزار_موبایلی نو+جوان برو، یک ➕ کوچک کنار صفحه سمت راست می‌بینی، روی آن کلیک کن. در قسمت موضوع، دستباف را انتخاب کن و در قسمت بارگذاری عکس و متن مرتبط با دستباف را بارگذاری کن.

 نو+جوان؛ انرژی امید ابتکار
 @Nojavan_khamenei

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی
This is a captcha-picture. It is used to prevent mass-access by robots.