مدال‌های رنگی

 ماموریت | مدال‌های رنگی

 مأموریت نو+جوان برای آن‌هایی که می‌خواهند مدال طلایی رمضان به گردنشان آویخته شود

 دوربین روی بازیکن شماره 3 که نفس نفس زنان دستانش را به زانو گرفته و از گوشه شقیقه‌هایش عرق می‌ریزد، زوم کرده است. مسابقه حساسی است. دل توی دل بازیکنان نیست که روی سکوی برنده‌ها بایستند و بعد از این همه تلاش مدال‌های رنگی را توی گردن‌هایشان بیندازند. ماه رمضان هم یک میدان مسابقه است. امسال تعطیلی مدارس، برگزاری امتحانات و روزهای بلند بهاری با هم مصادف شدند و یک میدان مسابقه را به وجود آوردند. میدان مسابقه‌ای که بازیکنانش با اطاعت از خدا برای رسیدن به رضایت الهی از همدیگر سبقت می‌گرفتند.

 عید فطر وقت گرفتن جایزه‌هاست، آن‌ها که سخت تلاش کرده‌اند خیلی خوشحال‌ترند. اما برنده‌های واقعی آن‌هایی هستند که نتیجه تلاش‌هایشان یعنی عادت‌های خوب یا اراده قوی‌شان را می‌ریزند توی کوله‌پشتی‌شان برای روزهای آینده تا حس خوب پیروزی را هر روز مزه مزه کنند. بیا این رمضان را دنباله‌دار کنیم و عادت‌های خوبش را برای خودمان نگه داریم:
 روی یک کاغذ با خطی درشت و خوانا یک عادت خوب که در ماه رمضان داشتی و دوست داری آن را ادامه بدهی را بنویس.
 حالا بگو راهکارت برای هم سن و سالانت که می‌خواهند این عادت خوب را داشته باشند، چیست؟
 از نوشته‌ات عکس بگیر و برای ما ارسال کن یا در یک فیلم یک دقیقه‌ای برای دوستانت توضیح بده و برای ما بفرست.

 به صفحه «خودم» در #نرم‌افزار_موبایلی نو+جوان برو، حالا یک ➕ کوچک کنار صفحه سمت راست می‌بینی، روی آن کلیک کن. در قسمت موضوع، مأموریت را انتخاب کن و در قسمت بارگذاری عکس، عکست را بارگذاری کن. در قسمت متن از #مدال‌های_رنگی استفاده کن.

 نو+جوان ؛ انرژی امید ابتکار
 @Nojavan_Khamenei

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی
This is a captcha-picture. It is used to prevent mass-access by robots.