مدرسه محدودیت‌ها

#خواندنی | مدرسه محدودیت‌ها

 وقتی دانش‌آموزها، مدرسه را به دست می‌گیرند…

6️⃣ قسمت ششم

 گاهی دو دوتا چهارتا نمی‌شود! اگر منطقی به قضیه نگاه کنیم وقتی در کنار درس‌خواندن، وقت برای کار انقلابی هم صرف کنیم، باید درس ضعیف‌تر شود اما وقتی امتحانات دی ماه تمام شد و معدلم اعلام شد، با یک پیشرفت جهشی رتبه سوم پایه شدم. انگار وقتم برکت پیدا کرده بود.

 حالا که درسم بهتر شده بود، آقای مدیر و معاونان مدرسه هم بیشتر همکاری و کمک می‌کردند. 15روز تا 12 بهمن‌ماه و آغاز دهه فجر وقت داشتیم تا نمایشگاهی که کلی برای آن برنامه‌ریزی کرده بودیم را اجرا کنیم. کل دی ماه در کنار امتحانات مشغول تامین محتوا بودیم و حالا نوبت اجرا بود.

 اما با یک مشکل بزرگ مواجه شدیم؛ کمبود بودجه. مدرسه برای این فعالیت‌ها بودجه نداشت و ما هم پول زیادی در دست و بالمان نداشتیم. علی همراه یکی دو نفر دیگر از بچه‌ها برای قیمت گرفتن داربست و اسپیس رفتند تا بتوانیم با آن غرفه‌سازی کنیم. اما هزینه‌ها خیلی بالا بود و حتی نمی‌شد به آن فکر کرد. کمبود وقت هم اجازه نمی‌داد برای پول جمع کردن وقت بگذاریم و باید نمایشگاه را با امکانات موجود اجرا می‌کردیم…

 برای خواندن ادامه این ماجرا به سایت یا #نرم‌افزار_موبایلی نو+جوان مراجعه کنید ?

http://nojavan.khamenei.ir/showContent?ctyu=16121

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.