مشکلات

خیلی از مشکلات ما ربطی به تحریم ندارد
بسیاری از گرانی‌ها بی‌دلیل و بخاطر نبود هماهنگی بین دستگاههاست

 رهبر انقلاب، در سخنرانی تلویزیونی به مناسبت ولادت پیامبر عظیم‌الشان اسلام: در این مدتی که این مشکلات تحریم و تبعات تحریم و اینها بوده، مردم انصافا ایستادگی کردند و مشکلات را تحمل کردند و از خودشان استقامت نشان دادند. در سه زمینه اقتصاد و امنیت و فرهنگ مسئولین بایستی تحرک بهتری داشته باشند.

در زمینه اقتصاد نگاه صحیح و اصولی این است که مطلقا به بیرون کشور نگاه نکنیم. نه اینکه رابطه مان را قطع کنیم. ارتباطات باید برقرار باشد مهم این است که ما علاج را از بیرون خودمان نخواهیم. علاج در درون خود ماست در داخل کشور است. باید یک تلاش برنامه ریزی شده و سازمان یافته در زمینه اقتصاد انجام بگیرد.

خیلی از مشکلات کنونی ما ربطی هم به تحریم ندارد. مربوط به ناهماهنگیهاست. بسیاری از گرانیهای اخیر توجیه ندارد. باید علاج بشود و قابل علاج است. بایستی مسئولین با هماهنگی علاج کنند. شما نگاه میکنید گرانی از گوشت قرمز و گوشت مرغ و گوجه‌فرنگی بگیرید تا پوشک بچه. گرانی اینها گرانیهای بی‌دلیلی است. هیچ استدلالی پشت این گرانیها وجود ندارد و جنس هم هست. و اگر چنانچه بین دستگاهها هماهنگی باشد اینها همه‌اش قابل کنترل است.

#بسته_خبری

 @khamenei_ir

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی
This is a captcha-picture. It is used to prevent mass-access by robots.