مصوبات سفر استانی

 رهبر انقلاب: اگر مصوبات سفر استانی اوائل دهه۸۰ را دولتها عمل میکردند امروز چهره سیستان و بلوچستان فرق میکرد/ همه کارها و راه‌ها برای تأمین حق مردم زابل در مورد آب باید پیموده شود

 مسئولان قدر این مردم را باید بدانند و باید خدمت کنند. البته در سیستان و بلوچستان خیلی خدمت شده کار خیلی شده، بلوچستانی که شما امروز میبینید بلوچستان دوره‌ی طاغوت نیست بنده آن روز را دیده‌ام مردم هیچ چیز نداشتند. از روز اول از روزهای اول کار در این منطقه شروع شد هم در آنجا هم در زابل و سایر مناطق استان. امروز هم دارد کار میشود. باید این کارها با قوّت ادامه پیدا کند.

🔹 این مسئله‌ی خط آهن خیلی مهم است؛‌ اینی که شمال و جنوب شرق کشور با خط آهن متصل بشود این خیلی اهمیت دارد هم برای استان و استانهای در بین راه.

🔹 مسئله‌ی آب زابل خیلی اهمیت دارد. همه‌ی کارها همه‌ی راه‌ها باید پیموده شود برای اینکه حق مردم در مورد آب تأمین بشود.

🔹 کارهای زیادی هم پیش‌روی ما هست که باید انجام بگیرد. اگر آن مصوباتی که در اوائل دهه‌ی ۸۰، که بنده آمدم بلوچستان، تصمیم‌گیری شد اگر دولتها آن مصوبات را عمل میکردند امروز چهره‌ی استان فرق میکرد. تنبلی شد، بی‌توجهی شد از طرف بعضی از دولتها. امروز بحمدالله مشغولند، کار میکنند، تلاش میکنند. بنده امیدوارم و ان‌شاءالله که این امید به نتیجه برسد. ۱۴۰۲/۶/۲۰

 #بسته_خبری | #ایران_عزیز

Farsi.Khamenei.ir

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.