منشور حقوق‌ بشراسلامی جهانی شود

 منشور حقوق‌بشراسلامی جهانی شود
حاکمان ظلم صاحبان اصلی سازمان حقوق‌بشر هستند

حجت‌الاسلام زمانی مسئول دفتراجتماعی سیاسی حوزه‌های علمیه در گفتگو با حوزه:

براساس اعتقادات شیعیان تنها خدای متعال است که می‌تواند حقوق واقعی بشر را بیان کند، چون او خالق هستی است و استعدادها را می‌شناسد و بر اساس #استعداد هم حقوقها را تقسیم می کند.

هر قانونی که غیر خالق هستی تصویب کند به سرانجام نخواهد رسید. نمونه‌ای از این حقوق را سازمان الملل تصویب کرده و منشوری را تحت عنوان منشور حقوق بشر تعیین نموده، ولی همگان دیده‌اند که این حقوق ناقض و یا ناقص است.

اما معتقدیم تنها حقوقی که می تواند کاستی و ناقصی نداشته باشد و حتی حقوق دیگران را نقض و پایمال نکند، #حقوق‌بشراسلامی است. اسلام حقوقی را برای آحاد مردم نوشته است و این حقوق درحال حاضر در ایران و جود دارد، ولی متأسفانه دنیا کمتر از حقوق اسلامی بشری خبر دارد و اگر خبر داشته باشند با آغوش باز پذیرا خواهند شد، چون هدف این است همه مردم به حقوق خود برسند.

دین آن‌قدر غنی است که اگر درست فهمیده شود و عرضه شود اکثریت مردم دنیا خواهند پذیرفت و استقبال نشان خواهند داد. تجربه نشان می دهد، اگر بتوانیم حساب شده با آنها سخن بگویم قطعا استقبال خواهند کرد.

قدرتمندان و حاکمان ظلم و استبدادگری، حاکم بر سازمان حقوق بشر و عضو ثابت می‌باشند.
متأسفانه فضای سازمان حقوق بشر، فضای ظلم و اختناق است و در چنین فضایی قدرت چربش دارد و اجازه نخواهند داد، احکامی علیه کشورهای سلطه صادر شود و اگر هم صادر شود #وتو خواهندکرد.

@HawzahNews| خبرگزاری‌حوزه

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی
This is a captcha-picture. It is used to prevent mass-access by robots.