مهم‌ترین مشکلِ کشور

​رهبر انقلاب در دیدار مردم اصفهان: مهم‌ترین مشکلِ کشور امروز مشکل اقتصادی است / دهه‌ی ۹۰ از لحاظ اقتصادی دهه‌ی خوبی نبود / باید برای حل مشکل اقتصاد تلاش کنیم

🔻مهمترین مشکل ما هم امروز علی العجاله مشکل اقتصادی است. میبینید بنده سالهاست شعار سال را یک نقطه‌ی اقتصادی قرار میدهم و از مسئولین درخواست میکنم که بروند سراغ حل این مشکل و پیگیری این نقطه. دهه‌ی ۹۰ از لحاظ اقتصادی دهه‌ی خوبی نبود برای ما. مشکلاتی برای ما به وجود آمد.

🔹 اگر چنانچه همان نصیحتها را، همان کارهایی را که حالا بناست انجام بدهند ان‌شاءاللّه میدهند، آن روز انجام داده بودند، امروز وضع ما بهتر بود. بالاخره تحریم مؤثر است، برخی از تدبیرها مؤثر است، مدیریتها مؤثر است، همه‌ی اینها مؤثر است.

🔹 من میبینم حالا آنچه که انسان مشاهده میکند، مسئولین در تلاشند واقعاً، جدّاً دارند تلاش میکنند، دارند کار میکنند، کارهایشان هم در موارد بسیاری مؤثر است. در همین وضع اقتصادی هم مؤثر است. اما خب مشکل اقتصادی هست.

 امروز البته دنیا هم کشورهای مختلف دنیا هم مشکل اقتصادی را دارند. ما هم داریم. باید تلاش کنیم ان‌شاءاللّه این مشکل را برطرف کنیم.۱۴۰۱/۸/۲۸

 #بسته_خبری

 Farsi.Khamenei.ir

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی
This is a captcha-picture. It is used to prevent mass-access by robots.