ناگفته‌های جنگ 33روزه به روایت سرلشکر سلیمانی

 ناگفته‌های جنگ 33روزه به روایت سرلشکر سلیمانی؛
 «اگر جنگ 33روزه متوقف نمی‌شد، ارتش رژیم صهیونیستی متلاشی می‌شد»

 اولین گفت‌وگوی رسانه‌ای فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی.

 سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی در این گفتگوی 90 دقیقه‌ای به تشریح جزئیات شنیده‌نشده‌ای از جنگ 33روزه‌ و دلایل پیروزی حزب‌الله لبنان برابر رژیم اسرائیل پرداخته و با ذکر خاطره‌ای از پایان معجزه‌گون این نبرد، به روایت ماوقع ملاقات سفیر اسرائیل و جان بولتون با وزیر خارجه‌ی وقت قطر در روزهای آخر جنگ می‌پردازد و میگوید: آنها گفتند اگر جنگ متوقف نشود، ارتش اسرائیل از هم می‌پاشد و متلاشی خواهد شد.

 روایت شنیده نشده‌ای از جلسه‌ی محرمانه‌ی مسئولان نظام با رهبر انقلاب اسلامی در مشهد مقدس در هفته اول جنگ و خاطره‌ی حاج قاسم سلیمانی از گزارشی که در محضر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ارائه کرد و واکنش معظم‌له به این گزارش، از بخشهای برجسته‌ی گفت‌وگوی فرمانده نیروی قدس با دفتر نشر آثار رهبر انقلاب اسلامی است.

 تحلیل فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران از دلایل آشکار و پنهان جنگ 33روزه و اشاره به جزئیات ویژه‌ای از حضور نیروهای آمریکایی در سطح منطقه، به همراه اشاره به نبوغ فرماندهی میدانی شهید حاج عماد مغنیه از دیگر بخش‌های این گفتگوست.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.