نشانه‌های فروپاشی رژیم غاصب

 #تحلیل_و_تبیین | نشانه‌های فروپاشی رژیم غاصب؛ نابودی اسرائیل به جنگ هم نیاز ندارد

 گفت‌وگو با آقای سید رضا صدرالحسینی کارشناس و تحلیل‌گر مسائل منطقه‌ی غرب آسیا درباره دلایل ضعف و به پایان رسیدن قدرت بازدارندگی رژیم صهیونیستی مطرح شد:

🔹 در سال گذشته بین مجموعه فرماندهان مقاومت و سید حسن نصرالله در لبنان بسته شد و طی یک اجلاس ۷۲ ساعته میثاق نامه‌ای تهیه شد و در بیانیه آن بر لزوم همکاری‌های همه‌جانبه گروه‌های جهادی و مقاومتی در برابر رژیم صهیونیستی تأکید شد. آماده‌سازی چنین میثاق نامه‌ای نیز خود یکی از مؤلفه‌های قدرت مقاومت محسوب می‌شود. نمونه دیگر افزایش قدرت مقاومت در اواخر سال ۲۰۲۲ نمایان شد؛ یعنی زمانی که عملیات‌های مقاومت در خیابان‌های تل‌آویو به وقوع پیوست و رژیم صهیونیستی به دنبال آن متحمل آسیب‌های امنیتی جدی شد.

🔹 امروز، جوانان مقاومتی که همگی در دوران تسلط رژیم صهیونیست بزرگ شده و در اردوگاه‌های رژیم صهیونیست زندگی می‌کنند، با تفکر مقاومت بزرگ شده‌اند. آن ها از زمان تولد تا دوران تحصیل خود در دانشگاه های رژیم صهیونیستی، تحت نظارت صهیونیست‌ها بوده‌اند.

ادامه را بخوانید

https://khl.ink/f/52629

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.