نیروی هوایی تهدید را تبدیل به فرصت کرده است

 ماجرای اجناس نظامی متعلق به ایران که هنوز در انبارهای آمریکا نگهداری میشود
 نیروی هوایی تهدید را تبدیل به فرصت کرده است

 رهبر انقلاب؛ صبح امروز: یک جامعه‌ی مؤمن، یک مجموعه‌ی مؤمن، یک نیروی هوایی مؤمن وقتی که به خدا اطمینان داشت، آن وقت با عزم راسخ تهدیدها را تبدیل میکند به فرصت. حالا گزارش دادند که ما فلان تعداد هواپیمای جنگنده یا مسافربری را تعمیر کردیم، اُوِرهال کردیم و مبالغ زیادی ساختیم؛ این چیزها کِی برای نیروی هوایی ما ممکن شد؟ آن وقتی که از دیگران چشم بریدند؛ یعنی دیگران تهدید کردند، گفتند که ما نمیدهیم، نمیفروشیم، نمیگذاریم.
اجناس و کالاهای نظامی متعلّق به ما در انبارهای شرکتهای نظامی آمریکا هنوز موجود است؛ یعنی هنوز هست و به ما نداده‌اند. و جالب این است که چند سال قبل از این، [هزینه‌ی] انبارداری هم از ما میخواستند؛ اجناسی که پولش را گرفته‌اند، جنس را نمیدهند، انبارداری هم میخواستند.
خب این، معنایش آن است که نظام جمهوری اسلامی بایستی توانایی اداره‌ی یک نیروی هوایی کارآمد را نداشته باشد؛ امّا نتیجه این شده که نیروی هوایی ما که آن روز یک قطعه‌ی فلان جنگنده را یا فلان هواپیما را نمیتوانست تعمیر کند، حق نداشت تعمیر کند، امروز کلّ هواپیما را میسازد؛ یعنی تهدید را تبدیل کرده به فرصت، خطر را تبدیل کرده به سود؛ خاصیّت یک مجموعه‌ی مؤمن این است. 1398/11/19

@Khamenei_ir

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی
This is a captcha-picture. It is used to prevent mass-access by robots.