پانزدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت

 روز گذشته با حضور رئیس‌جمهور صورت گرفت

 رونمایی از تقریظ رهبر معظم انقلاب بر دو کتاب «سرباز روز نهم» و «اسم تو مصطفاست»

🔹 صبح روز دوشنبه 30 مرداد در پانزدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت و اولین آیین ملی تکریم فعالان مساجد با عنوان «مثل مصطفی» تقریظ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بر کتاب‌‎های «سرباز روز نهم» و «اسم تو مصطفاست» در مسجد مقدس جمکران، و بصورت همزمان در مساجد سراسر کشور رونمایی شد.

🔹 در این مراسم حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدابراهیم رئیسی رئیس‌ جمهوری اسلامی ایران، حجت‌الاسلام و المسلمین رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، خانم سمیه ابراهیم‌پور همسر شهید صدرزاده، فرزندان و پدر و مادر شهید و جمعی از مسئولان لشکری و کشوری، بسیجیان و علاقه‌‍مندان فرهنگ و ادبیات مقاومت حضور داشتند.

🔹 حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی در این مراسم ضمن تکریم از مقام شهید صدرزاده به تشریح نقش مساجد به‌عنوان پایگاه‌های فرهنگی و اجتماعی پرداخته و آن را بستر اصلی رشد و تربیت شخصیت‌های برجسته‌ای مانند شهید مصطفی صدرزاده معرفی کرد و گفت: امروز باید جوانان ما با چهره‌ها آشنا شوند. چهره‌ها آن‌هایی نیستند که ما را به غرب  یا به سمت قدرت‌های سلطه‌گر می‌خواهند گرایش بدهند.

🔹 وی با بیان اینکه شهید صدرزاده کسی است که  اسمش در کنار شهید بهشتی، شهید مطهری و شهیدمفتح  توسط رهبر معظم انقلاب برده می‌شود، به دلایل این موضوع اشاره کرد و افزود: شهید صدرزاده یکی از چهره‌هایی است که فکر و اندیشه بلند، تقوا و اقدامات به موقع، فتنه‌شناسی، مسئولیت پذیری، ایستادگی و مقاومت و منفعل نبودنش در مقابل جریانات سیاسی می‌تواند برای نسل جوان الگو باشد.

 گزارش مشروح این مراسم متعاقبا توسط رسانه KHAMENEI.IR منتشر خواهد شد.

 Farsi.Khamenei.ir

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.