پویش کتابخوانی «جاذبه‌‌ی حسینی»

 انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای(مدّ‌ظلّه‌العالی) که به مناسبت ماه صفر و ایام اربعین سیّد و سالار شهیدان امام حسین(علیه‌السّلام)، پویش کتابخوانی «جاذبه‌‌ی حسینی» را برگزار کرده بود، در حال حاضر با اتمام این پویش، برندگان آن را اعلام کرد.

 گفتنی‌ست به مناسبت اربعین حسینی، کتاب صوتی و نسخه‌ی الکترونیکی جاذبه‌ی حسینی به صورت رایگان و در قالب هدیه در اختیار زائران اربعین حسینی و علاقمندان قرار گرفته بود که با استقبال بسیار خوبی مواجه شد‌ و مخاطبان، کتاب صوتی را بیش از ۱۸ هزار بار و نسخه‌ی الکترونیکی این کتاب را بیش از ۱۱ هزار بار دریافت کردند.

در این پویش کتابخوانی بیش از ۲۳۰۰ نفر شرکت کرده بودند و از میان مخاطبانی که به همه‌ی سوالات پاسخ صحیح داده‌اند، ۴۰ نفر به قید قرعه، برنده‌ی جایزه‌ی متبرک حرم سیدالشهداء(علیه‌السّلام) شده‌اند.

 لازم بذکر است کتاب «جاذبه‌ی حسینی» دربردارنده‌‌ی گزیده‌‌ی بیانات حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای(مدّظلّه‌العالی) درباره‌ حضرت زینب(سلام‌الله‌علیها) و اربعین حسینی است.

 مخاطبان می‌توانند برای مشاهده‌ی نتایج پویش کتابخوانی «جاذبه‌ی حسینی» به پایگاه الکترونیکی انتشارات انقلاب اسلامی به نشانی مراجعه نمایند:

https://khameneibook.ir/content/یرندگان-پویش-کتابخوانی-جاذبه-حسینی-اعلام-شدند

@KhameneiBook

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.