کتاب دنیای بی پایان

 #دنیای_بی_پایان پیرامون فضای مجازی

▫️نوشته خانم مهین نجف‌آبادی، زیر نظر علی خاک رنگین، به تحلیل راهبردی بیانات رهبر معظم انقلاب پیرامون فضای مجازی پرداخته است.

 این اثر در سه فصل تنظیم شده است:

۱. واقعیت (وضع موجود)که به نقاط قوت، ضعف، فرصت و تهدید پرداخته است.

۲. هدف (وضع مطلوب) که آرمان‌ها و اهداف را بیان نموده است.

۳. راهبردها که شیوه حرکت از وضع موجودبه وضع مطلوب که شامل توصیه‌ها، الزامات،باید‌ها و نباید‌هاست را بیان می‌کند.

 به انضمام جمع‌بندی که به مفهوم،ویژگی‌ها، گستره و تاثیرات فضای مجازی پرداخته است.

از آنجایی که گستردگی و اهمیت فضای مجازی واجب است باید نسبت به مدیریت و کنترل آن اقداماتی اساسی صورت پذیرد؛ بنابراین باید آرمان‌هایی عملی و اجرایی برگرفته از آرمان‌های انقلاب اسلامی در فضای مجازی تبیین گردد تا بر اساس آن‌ها اقداماتی صورت پذیرد. متون اوامر حاکمیتی و نیز منویات رهبر معظم انقلاب در حوزه فضای مجازی می‌تواند به عنوان فهرستی از آرمان‌های انقلاب اسلامی در فضای مجازی در نظر گرفته شود تا برای رسیدن به آن‌ها و با در نظر گرفتن واقعیت‌های موجود برنامه‌ریزی وحرکت کرد. این‌که چگونه با وضعیت موجود مواجهه داشته و چگونه باید از این واقعیت‌ها پلکانی برای رسیدن به آرمان‌های انقلابی ایجاد کرد، نیازمند پاسخگویی به مجموعه‌ای از مسائل است و از آن‌جا که فضای مجازی دارای ابعاد مختلفی است این مسائل نیز دارای ابعاد مختلف خواهد بود. بنابراین تشخیص درست این مسائل خود موضوع بسیار مهمی است که در این کتاب به آن پرداخته شده است.   

#معرفی_کتاب

@farhangi_wh

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.