گفت‌وگو با معاون علمی رئیس‌جمهور

 گفت‌وگو با معاون علمی رئیس‌جمهور پیش از آغاز دیدار با رهبر انقلاب درباره برنامه ؛

استفاده از نخبگان در دستگاه‌های اجرایی کشور سرعت گرفته است

 دکتر روح‌الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور در گفت‌وگویی کوتاه پیش از آغاز دیدار امروز نخبگان و استعدادهای برتر علمی کشور با رهبر انقلاب:

🔹 افتخار داریم به رسم هرسال در آغاز شروع سال تحصیلی به همراه جمع حدود هزار نفری از نخبگان کشور با رهبر انقلاب دیدار کنیم.

🔹 طیف متعددی از نخبگان کشور شامل برگزیدگان کنکور، برگزیدگان المپیادها، استادان جوان، برگزیدگان جایزه‌های علوم و فناوری، شرکت‌های دانش‌بنیان و تمام کسانی که به نحوی مستعدین و نخبگان حوزه علم و فناوری در کشور هستند در یک فرایندهایی برای حضور در این برنامه ثبت نام میکنند و بر مبنایی امتیازاتی که دارند انتخاب میشوند. هر سال از بیانات رهبر انقلاب در این دیدار استفاده میکنیم و نقشه راه یکساله ما در حوزه نخبگان همیشه با این دیدار تعیین میشود.

🔹 یکی از نکاتی که وجود دارد، سخنان نخبگان در این دیدار و بیانات رهبر انقلاب پس از آن بعد از دیدار دسته‌بندی و بعد از آن وارد مرحله اجرا می‌شود. 

🔹 یکی از اقداماتی که از سال گذشته سرعت گرفت، موضوع استفاده از نخبگان در دستگاه‌های اجرایی کشور، جذب و انتخاب آن‌ها در دستگاه اجرایی کشور و همین‌طور سرعت گرفتن جریان جذب نخبگان در هیئت علمی دانشگاه‌ها بود. 

🔹 رهبر انقلاب توصیه‌ها و درخواست‌هایی به شکل خاص در حوزه‌های کلان کشور مثل معدن و کشاورزی و … داشتند که برای آن‌ها در حوزه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برنامه‌ریزی شده و از چند ماه گذشته در دست اجراست.

 Farsi.Khamenei.ir

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.