یک جشن خانوادگی!

‌ یک جشن خانوادگی!

رهبر انقلاب: رابطه‌ی قلبی و معنوی بین آحاد مردم و #امام_زمان(عج) یک امر مستحسن، بلکه لازم و دارای آثاری است؛ زیرا #امید و انتظار را به طور دایم در دل انسان زنده نگه میدارد. 1368/12/22

 شاید یکی از راه‌ها برای اینکه این رابطه‌ی قلبی را حفظ کنیم، بزرگداشت #آغاز_امامت ایشان در میان خودمان و اطرافیان‌مان باشد. به نظر شما چطور میتوانیم این روز را به شادترین شکل ممکن برای خود، #خانواده و فامیل رقم بزنیم؟

از فیلم، کتاب و نقاشی غافل نشوید
شما میتوانید کتاب‌های #کودکانه که در راستای مهدویت نوشته شده است را تهیه کنید و آن‌ها برای بچه‌ها بخوانید. به زبان ساده داستان #حضرت_مهدی (عج) را برای بچه‌ها تعریف کنید و از آنها بخواهید نقاشی این داستان را بکشند. همچنین امروز بهترین فرصت برای دیدن بعضی انیمیشن‌ها و فیلم‌ها مانند شاهزاده روم است. با بچه‌ها به تماشای این فیلمها بنشینید.

#منتظر_کوچولو تربیت کنید
در کنار داستان‌هایی که از #غیبت_امام_زمان از کودکی تا به حال تعریف میکنید،‌ موضوع #ظهور و #منجی را نیز برای بچه‌ها توضیح دهید. سپس از یاران امام صحبت کنید و به زبان بچگانه ویژگی‌ها و خصوصیات یاران امام زمان را برای #کودکان بگویید و در نهایت از آنان بپرسید کدامیک از این ویژگی‌ها در شما وجود دارد و شما با تلاش به کدامیک از این ویژگیها دست خواهید یافت؟
البته حواستان باشد که همه اینها باید به زبان #بچگانه و همراه با #بازی و شادی بیان شود.

#دعای_فرج را با صدای بلند بخوانید
به صورت دسته جمعی و با صدای رسا دعای فرج را در جشن میلاد بخوانید.

بازی‌های هیجان‌انگیز ترتیب دهید
در جشن‌تان بین بچه‌ها و همچنین بزرگسالان فامیل بازی‌های جذاب ترتیب دهید. این بازیها نه تنها موجب افزایش هیجان و شادی در جمع میشود، بلکه باعث میشود برای ساعاتی همه گوشی‌هایشان را کنار بگذارند.

 داخل و بیرون خانه را تزیین کنید
داخل خانه را برای این روز مبارک #تزیین کنید. مسئولیت تزیین را به بچه‌ها واگذار کنید تا آنها هم سهمی در جشن داشته باشند. حتی میتوانید با تزیین راه‌پله و درب ورودی و حتی کوچه و خیابان، شادی این جشن بزرگ را به بیرون از خانه نیز ببرید.

 شما هم اگر تجربه و نظری دارید در بخش نظرات بنویسید.
#مهارتهای_زندگی


 @Khamenei_Reyhaneh

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.