۲۲ بهمن

 22بهمن امسال، تماشایی خواهد بود
 عکس‌العمل مردم به فعالیت نظریه‌پردازهای قلابی و دلقک‌ها

 رهبرانقلاب، امروز: دشمن هدفش این است که از این استمرار و استقامت انقلاب جلوگیری کند.

 از هر وسیله‌ای هم که بتواند استفاده می‌کند. از متفکرنماها که پول میدهند برای این‌که علیه پایه‌های انقلاب فکر تولید کنند تا نظریه پردازهای قلابی و قلم‌به‌مزدها و امکانات #فضای_مجازی و #دلقک؛ از هرچه بتوانند استفاده می‌کنند تا گستره مخاطبان خود را زیاد کنند.

همه این کارها از اول انقلاب انجام می‌شد. از همه اینها استفاده می‌کنند، ناگهان یک 22بهمن پیش می‌آید، می‌بینید در همه مناطق کشور سیل جمعیت راه می‌افتد و شعار واحدی می‌دهند؛ در زمستان سرد روی یخ، زیر بارش برف و باران.

 یا فرض کنید 9دی پیش می‌آید آنجور. 9دی سال 88 یا 9دی امسال شما دیدید مردم با چه شور و هیجانی آمدند، چون احساس حضور دشمن را کرده بودند.

موجود زنده و روبه‌رشد یعنی این. آن همه تلاش و فعالیت و فقط هم تلاش در فضای مجازی نیست، مثلا #تحریم می‌کنند که روی زندگی مردم اثر می‌گذارد اما عشق به انقلاب اسلامی اینجور عکس العملی در مردم بوجود می‌آورد.

 امسال هم من به شما عرض کنم به حول و قوه الهی 22بهمن امسال از آن 22بهمن‌های تماشایی خواهد بود چون مردم با این یاوه‌گویی‌هایی که بعضی دولتمردان آمریکایی کردند احساس می‌کنند که دشمن در حال کمین گرفتن برای تهاجم و دشمنی است. امسال حضور مردم از همیشه گرم‌تر خواهد بود و همه به توفیق الهی می‌آیند. 96/11/19

مطالب‌درباره‌رهبرانقلاب 👇
‏http://telegram.me/joinchat/BVJQOTudY71xuff_eM03yg

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی
This is a captcha-picture. It is used to prevent mass-access by robots.