آن روی سکّه سیاه آشوب ۱

 #گزارش_هفته | آن روی سکّه سیاه آشوب

 «خط حزب‌الله» پیامدها و خسارت‌های اغتشاشات برنامه‌‌ریزی‌شده اخیرتوسط آمریکا و رژیم صهیونیستی را بررسی می‌کند

🔹 جنگ ترکیبی تمام‌عیار علیه ایران اسلامی

🔺 شهریور ۱۴۰۱ از نیمه گذشته بود که کنگره عظیم اربعین حسینی، چشم جهانیان را بیشتر از هر زمان دیگری خیره کرد. ایران اسلامی متأثر از شور و شعور حسینی و دلدادگی خیل مشتاقان آل‌الله، حال‌وهوای کربلایی گرفته بود و رسانه‌های منطقه و جهان، محو تماشای دریای خروشان اربعینی‌ها بودند که اتفاقی تلخ باعث شد تا دستگاه تبلیغی و رسانه‌ای نظام سلطه و دشمنان ملت ایران که تا آن روز مقهور میعاد عظیم اربعین حسینی شده و مُهر سکوت بر لب زده بودند، به‌یک‌باره از لانه‌های خود بیرون آیند و خط تبلیغی و تخریبی بی‌سابقه‌ای را علیه عزت و آرامش مردم ایران‌زمین طراحی و دنبال کنند. خبر تلخ درگذشت یک خانم جوان، پیش از آنکه بر روی آن تحقیق و علت ماجرا معلوم شود، به دشمنان دندان‌تیزکرده و قسم‌خورده این مردم بهانه داد تا در یک تهاجم همه‌جانبه و هماهنگ و با ابزار دروغ و تحریف و تهییج، فضای عمومی جامعه را به‌سمت ناامنی و التهاب ببرند و با سوارشدن بر موج اعتراض دلسوزانه گروه‌هایی از شهروندان، به تخریب، آتش‌افروزی، کشتار و کشته‌سازی و اهانت به مقدسات و باورهای بنیادین این مردم دست بزنند و با سرعتی بی‌سابقه، به سمت هدف موهوم و خیال‌آلود خود، یعنی نابودی انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی حرکت کنند.

این تهاجم همه‌جانبه و «جنگ ترکیبی» که با مشارکت همه دشمنان این مردم، از سلطنت‌طلب‌ها گرفته تا باقی‌مانده‌های گروهک نفاق و عاملان ترور ۱۷هزار نفر از مردم ایران و تجزیه‌طلبان و… و با محوریت آمریکا و رژیم صهیونیستی شکل گرفته بود، به کمتر از فروپاشی پایه‌های امنیت و استحکام جامعه ایرانی و چندپاره‌شدن این سرزمین قانع نبود و این نیت شوم خود را در جلوه‌های مختلف تحرکات میدانی خود طی این ایام، بارها و بارها نشان داد: «این حرکات عادّی نبود، طبیعی نبود. این اغتشاش برنامه‌ریزی داشت؛‌ این اغتشاش برنامه‌ریزی‌شده بود. اگر قضیه‌ی این دختر جوان هم نبود، یک بهانه‌ی دیگری درست می‌کردند برای اینکه امسال در اول مهر … در کشور ناامنی درست کنند، اغتشاش درست کنند. چه کسی این را برنامه‌ریزی کرده؟ بنده به صراحت میگویم این برنامه‌ریزی کار آمریکا، کار رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی و دنباله‌روهای آنهاست» ۱۴۰۱/۷/۱۱ این برنامه‌ریزی پیچیده و مزورانه، در میان‌مدت به‌دنبال آن بود تا با ناامنی و التهاب، ماشین پیشرفت ملت ایران را از حرکت بیندازد و حرکت پیشرفت اقتدارآمیز و امیدآفرین ایران اسلامی را متوقف کند: «دشمنان برای اینکه حرکت کشور را متوقّف کنند، نشسته‌اند برنامه‌ریزی کرده‌اند برای دانشگاه و خیابان؛ دشمن برنامه‌ریزی کرده ‌که دانشگاه تعطیل بشود، نسل جوان سرگرم بشوند، برای مسئولین کشور مسائل جدیدی به وجود بیاید؛ در شمال غرب و جنوب ‌شرق کشور مسائلی به وجود بیاید؛ اینها همه سرگرم‌کننده است؛ کارهایی است که برای این دارد ایجاد و تحریک می‌شود که ‌حرکت پیشرونده‌ی کشور را متوقّف کنند.» ۱۴۰۱/۷/۱۱

 ادامه دارد…

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.