آهای خبردار

#لیگ_تابستانه | آهای خبردار

خبرهای طلایی تابستان در هشتمین دوشنبه‌ نقره‌ای لیگ تابستانه

⁉️ تا حالا به واکنش خودتان بعد شنیدن یک خبر خوب دقت کرده‌اید؟
 چشم‌هایتان کمی بازتر و مردمکش گشاد می‌شود، لبخندتان کش می‌آید و توی دلتان یک چیزی وول می‌زند. این حس آن‌قدری خوب هست که باقی افکار و احساساتتان را، موقتاً البته، کنار بزند و خودش را به همه نشان بدهد.

 دانشمند‌ها فهمیده‌اند که وقتی خیر خوبی می‌شنویم و هیجان‌زده و خوشحالیم، هورمون سروتونین مسئول این تغییرات است‌. مثلاً، اگر الآن ما بگوییم «تبریک! شما نفر اوّل لیگ تابستانه امسال شده‌اید!»، سروتونین توی بدنتان خبردار می‌شود و بقیه را هم خبر می‌کند‌. دانشمندها گفته‌اند آدم‌هایی که توی بدنشان سروتونین بیشتری ترشح می‌شود هم شاداب‌ترند و هم عملکردشان توی کارهای مختلف، بهتر است. فکرش را بکنید، تنها با روزی یک خبر خوب می‌توانید خوشحال و با انرژی باشید! فقط کافیست گوش به زنگ باشید و اخبار خوب هر روز را صید کنید.

 این هفته قرار است هم خودمان پُراز سروتونین شویم، هم بقیه را خوشحال کنیم. این‌بار توی اخبار، دنبال خبرهای خوب بگرد. رسانه‌ها و سایت‌ها را خوب بگرد و هر خبر خوبی که دیدی، یا شنیدی یا خواندی، توی صفحه خودت به اشتراک بگذار. توی توضیحاتش هم جوری ازش بنویس که سطح هورمون شادی را یکهو بچسباند به سقف!

 چطوری در لیگ تابستانه شرکت کنم؟
 تا پایان شهریور هر دوشنبه منتظر یک موضوع جدید برای دستچین در نرم‌افزار نو+جوان باش. حواست باشد که برای هر دستچین تا ساعت 24 همان دوشنبه فرصت داری. برای بارگذاری به صفحه «خودم» در #نرم‌افزار_موبایلی نو+جوان برو، حالا یک ➕ کوچک کنار صفحه سمت راست می‌بینی، روی آن کلیک کن. در قسمت موضوع، دستچین را انتخاب و در قسمت بارگذاری، عکس یا متنت را بارگذاری کن.

 راستی! از لیگ تابستانه با دوستانت بگو و آن‌ها را به چهارشنبه‌های طلایی و دوشنبه‌های نقره‌ای دعوت کن.

 نو+جوان؛ انرژی امید ابتکار
 @Nojavan_khamenei

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی
This is a captcha-picture. It is used to prevent mass-access by robots.