اجوبة الإستفتائات

اجوبة الإستفتائات تجدید چاپ شد

♦️ کتاب «اجوبة الإستفتائات» مشتمل بر پرسش و پاسخ‌های شرعی است که بر اساس فتاوای فقهی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدّظلّه‌العالی) تنظیم و تدوین گردیده است و در حال حاضر چاپ هفدهم آن توسط انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدّظلّه‌العالی) روانه‌ی بازار نشر گردیده است.

♦️ این کتاب حاوی ۲۱۱۸ استفتاء است که در ابواب فقهی گوناگونی از جمله: تقلید، طهارت، نماز، روزه، خمس، معاملات، موسیقی، وقف و بسیاری از موضوعات روز و مبتلابه دیگر تنظیم گردیده است.
از جهت گستردگی و تنوّع مسائل شرعی در موضوعات مختلف می‌توان این اثر را کامل‌ترین کتاب فقهی معظّم‌له در موضوع بیان احکام و مسائل شرعی برشمرد.

♦️ لازم بذکر است از چاپ ۱۳ ام این کتاب علاوه بر بروزرسانی فتاوا و اعمال برخی اصلاحات محتوایی، با قطع، طرح جلد و صفحه آرایی جدید به زیور طبع آراسته گردیده است.

♦️ چاپ جدید کتاب مذکور، در ۶۴۷ صفحه و با شمارگان ۵ هزار جلد در دسترس علاقمندان قرار گرفته و گفتنی‌ست در حال حاضر بالغ بر ۲۵۰ هزار جلد از این کتاب در طی چاپ‌های متعدد منتشر شده است.
مقلدان معظّم‌له می‌توانند کتاب «اجوبة الاستفتائات» را از کتابفروشی‌های سراسر کشور و همچنین از پایگاه اینترنتی انتشارات انقلاب اسلامی تهیه نمایند.

 ثبت سفارش نسخه‌ی فیزیکی:
https://shop.khameneibook.ir/اجوبة-الإستفتائات

 ثبت سفارش نسخه‌ی الکترونیکی:
https://taaghche.com/details/110990/اجوبه-الاستفتائات-پاسخ-به-پرسش-های-شرعی

@KhameneiBook

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.