ارتشِ امروز متدین‌تر و کارآمدتر از همیشه

 ارتشِ امروز متدین‌تر و کارآمدتر از همیشه
 اگر ارتش و سپاه در مبارزه با داعش وارد نمی‌شدند وضعیت منطقه چه میشد؟

 فرمانده کل قوا، ظهر امروز:
ارتش به برکت جمهوری اسلامی، ارتشی «مکتبی» و «نمایشگاهی از ارزشهای اسلامی» است. نمونه‌هایی همچون شهیدان بابایی و صیادشیرازی در ارتش وجود دارد که از لحاظ کارآمدی و در عین حال تعهد، تواضع، فداکاری و گریختن از نام و نشان، قابل ارائه و الگو برای ملت و بلکه امت اسلامی هستند و این روحیه و ارزشها باید روز به روز تقویت شود.

ارتشِ امروز متدین‌تر و کارآمدتر از همیشه است. امروز زمام ارتش در دست نیروهای متدین و انقلابی است، البته افرادی که همواره عادت به تحقیر ملت و تکریم خائنان را دارند، مدام از «ارتش مدرن رضاخان» دم می زنند، در حالی که آن ارتش به اصطلاح مدرن، حتی یک روز نتوانست در مقابل هجوم بیگانگان دوام بیاورد، اما ارتش مقتدر جمهوری اسلامی هشت سال در یک جنگ منظم مقاومت و ایستادگی کرد و امروز نیز دانش، تجربه، روحیه، توانایی، تدین و امانتداری ارتش بیش از گذشته و مایه افتخار است.

اگر ارتش و سپاه در مبارزه با داعش وارد نمی‌شدند، امروز منطقه و کشورهای همسایه ما چه وضعیتی داشت و چه کسانی بر آن حکومت می‌کردند؟
البته هر یک از کشورهای درگیر نیز مقابله و اقدامات لازم را انجام دادند اما نقش نیروهای مسلح ایران قابل اغماض نیست و امروز در واقع برکات نیروهای مسلح، علاوه بر ملت ایران، شامل کشورهای دیگر نیز شده است. 98/1/28
@Khamenei_ir

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.