برادری ارتش و سپاه

 برادری ارتش و سپاه موجب عصبانیت دشمن است

 رهبر انقلاب، صبح امروز: اتحاد روزافزون نیروهای مسلح لازم و موجب عصبانیت دشمن است. دست برادری دادن ارتش و سپاه، حرکتی زیبا پس از حرکت زشت آمریکایی‌ها بود.
هر کاری که دشمن را عصبانی کند، خوب و درست است و در مقابل، هر کاری که دشمن را جری و روحیه آن را تقویت، و روحیه جبهه خودی را تضعیف کند، بد و ناپسند است و همه باید در سخنان و کارهای خود از آن اجتناب کنند.
هدف از سخنان بی‌پایه آمریکایی‌ها علیه جمهوری اسلامی ، تضعیف روحیه عمومی است. آمریکا گرفتار هزاران میلیارد بدهی و گرفتاری‌های متعدد است و با گذشت چند سال از سیل و طوفان در مناطقی مانند کارولینا هنوز نتوانسته‌اند آن مشکلات را رسیدگی و جبران کنند اما برای تضعیف روحیه ملت ایران، یاوه‌سرایی می‌کنند.
حضور بی نظیر مردمی در امدادرسانی به سیل زدگان یکی دیگر از واقعیت‌های جلوی چشم و موجب عصبانیت آمریکایی‌هاست. حرکت عظیم و سریع اقشار ملت ایران از ارتش، سپاه و بسیج تا هزاران طلبه و دانشجو برای کمک به سیل زدگان قابل وصف و بیان نیست، اما دشمن به مصلحت نمی بیند این عظمت را به زبان بیاورد. 98/1/28

@Khamenei_ir

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.