باید برسم

#فراخوان |‌ باید برسم

 فراخوان نو+جوان برای آنان که چشم انتظارند

می‌گفت :«دلم برایشان تنگ شده! دلم برای برادرانم تنگ شده!» دعا می‌کرد:«خدایا! خدایا! برادرهایم را به دیدار من برسان! دلم برایشان تنگ شده…» آن‌ها که دورش نشسته بودند با تعجب پرسیدند: «مگر ما برادرهای شما نیستیم؟» گفت:« نه! شما همراهان و اصحاب من هستید. برادران من آن‌هایند که آخرالزمان به من ایمان می‌آورند. من را ندیده‌اند. تنها نامم را شنیده‌اند. خداوند آنان را پیش از آنکه پا به این دنیا بگذارند، با نام و نام پدرانشان به من معرفی کرده است. دلتنگ‌شان هستم! تنها خط سیاهی بر روی صفحه‌ای سفید را می‌بینند، اما ثابت قدم بودن هر کدام‌شان در دین من از گرفتن آتش سوزانی در کف دست سخت‌تر است. آنان روشنایی بخش تاریکی‌ها هستند و خداوند آنان را از هر فتنه‌ای نجات می‌دهد. آنان برادران من هستند، چقدر دلم برایشان تنگ شده است…»

 دلمان می‌خواهد پیامبر (صلی‌الله علیه وآله وسلم) دلش برای ما تنگ شده باشد. دلمان می‌خواهد نام ما و پدرانمان به دستش رسیده باشد، دلمان می‌خواهد در آخرالزمان ما برادر پیامبر(صلی‌الله علیه وآله وسلم) باشیم. همانی که ثابت‌قدم است و خستگی‌ناپذیر و اهل عمل! برای اینکه خودت را بسنجی و بفهمی از برادران پیامبر(صلی‌الله علیه وآله وسلم) هستی یا نه، بفهمی در آخرالزمان چقدر برای برپایی حکومت امام زمان (عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف) آماده‌ای و چه کاری از دستت برمی‌آید، با ما همراه شو:

 یک قلم و کاغذ بردار و دو ستون در کاغذ بکش. بالای یکی بنویس: آنچه که الان هستم! و بالای دیگری بنویس: آنچه که در آینده هستم.
 در ستون «آنچه الان هستم» خودت را معرفی کن و بنویس چه کسی هستی؟ چه ویژگی‌هایی داری؟ چه مهارت‌هایی بلدی و چه توانمندی‌هایی داری؟ حتی می‌توانی بنویسی چه توانایی‌هایی نداری؟ و بنویس دین کجای زندگی تو قرار دارد؟
 چشم‌هایت را ببند. فکر کن آخرالزمان است. فکر نه، واقعا آخرالزمان است و تو کجای آخرالزمان ایستاده‌ای؟ با کدام توانایی، با کدام مهارت و با کدام رفتار و عملت می‌توانی برای حکومت امام زمان مفید باشی؟ با کدام کار ویژه‌ات، امام زمان(عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف) می‌تواند روی تو حساب باز کند؟ حالا چشم‌هایت را باز کن در ستون «آنچه در آینده هستم» همین تصویر خودت در آینده را بنویس.
 از نوشته‌هایت عکس بگیر و با دوستانت با #باید_برسم در فراخوان به اشتراک بگذار.

 به صفحه «خودم» در نرم‌افزارموبایلی نو+جوان برو، حالا یک ➕ کوچک کنار صفحه سمت راست می‌بینی، روی آن کلیک کن. در قسمت موضوع، فراخوان را انتخاب کن و در قسمت بارگذاری عکس، عکست را بارگذاری کن و در قسمت متن از هشتگ #باید_برسم استفاده کن.

 نو+جوان؛ انرژی امید ابتکار
 @nojavan_khamenei

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی
This is a captcha-picture. It is used to prevent mass-access by robots.