خواسته های ناب

 خواسته های نا

#پویش ده روز عارفانه با عرفه

 نسیم آرامی در دامنه جبل الرحمه می وزد. چند ساعتی هست که نماز ظهر و عصر تمام شده است. امام از خیمه بیرون آمده. با چشم هایی پر اشک و دستانی پر از تواضع و فروتنی رو به آسمان مشغول دعا کردن می‌شود. الْحَمْدُ لِلّٰهِ الَّذِى لَیْسَ لِقَضائِهِ دافِعٌ ، وَلَا لِعَطائِهِ مانِعٌ ، وَلَا کَصُنْعِهِ صُنْعُ صانِعٍ ، وَهُوَ الْجَوادُ الْواسِعُ…
خیمه ها تقریبا خالی شده است. یاران و فرزندان امام هم نوا با ایشان دست به دعا شده اند. ملائک بال و پرشان را گشوده اند و میان رابطه عاشقانه امام و معبودش بال می‌زنند.

غروب آفتاب نزدیک است. اشک چشمان امام را امان نمی دهد. عشق بازی عبد و معبود اوج گرفته است. چیزهایی که امام از خداوند طلب می‌کند هر کدام یک سرمایه بزرگ است. در این لحظه های شیدایی حیف است کم تر از این ها را از معبود طلب کنی.

 امام حسین(ع) روز عرفه خواسته هایی از خدا دارد که هرکدام به تنهایی یک ثروت و سرمایه بزرگ است. اگر میخواهی روز عرفه چیزی از خدا بخواهی که سرمایه ات بیشتر و بیشتر شود در پویش #عرفه_نوشت با ما همراه شو:

 سری به مفاتیح بزن و دعای عرفه را همراه با معنی اش بخوان. هر روز یک فراز از دعا را همراه با معنی برای ما در #دستچین نرم‌افزار موبایلی نو+جوان ارسال کن و بگو سرمایه بزرگ در متن دعا چه چیزهایی است؟

نو+جوان؛ انرژی امید ابتکار
 @Nojavan_Khamenei

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی
This is a captcha-picture. It is used to prevent mass-access by robots.