دست‌های گره‌گشا

#فراخوان | دست‌های گره‌گشا

#فراخوان نو+جوان برای آن‌هایی که ایده‌های ناب کمک مومنانه دارند

 سلام دوست نو+جوانم
به دستانت نگاه کن! این دست‌ها چطور می‌توانند گره‌گشا باشند؟ وقتش رسیده در شرایط ویژه این روزها که خیلی چیزها مثل قبل نیست، از خودت بپرسی من برای کمک به دیگران چه کارهایی می‌توانم انجام دهم؟

 نگران کوچک و بزرگ بودن کارها نباش. هر کاری که برای کمک به دیگران از دستت بر می‌آید، از کمک‌های درسی به همکلاسی‌هایت تا خرید نان برای پیرزن‌ها و پیرمردهای محله و جمع کردن مواد غذایی برای خانواده‌های نیازمند را مهم بدان و روی کاغذ بنویس. کسی چه می‌داند شاید همین کارِ به ظاهر کوچکِ تو، گره بزرگی از زندگی رفیقت، همکلاسی‌ات، هم‌سن و سالت و یا خانواده و نزدیکانت باز کند.

 می‌خواهیم دست به دست هم دهیم و فکر روی فکر بریزیم و یک بانک ایده‌های کمک مؤمنانه نوجوانانه درست کنیم و با همین کارهای ریز و درشت اما گره‌گشا یک پویش راه بیندازیم؛ پویشی با عنوان «گره‌گشا». برای برداشتن گام اول راه‌اندازی این پویش در دست‌های گره‌گشا با ما همراه شو:

 یک کاغذ و قلم آماده کن، از خودت بپرس در شرایط کرونایی این روزها من برای کمک به دیگران چه کارهایی می‌توانم انجام دهم؟ فهرست کارهایی که به ذهنت رسیده است را بنویس و در بخش فراخوان با #گره_گشا به اشتراک بگذار.

 قرار است از این فهرست‌ها یک بانک ایده کمک مؤمنانه نوجوانانه بسازیم. حواست باشد در بین ایده‌های کمک‌های مؤمنانه‌ات کسی و چیزی از قلم نیفتد. می‌توانی در درست کردن یک بانک ایده عالی به ما کمک کنی و هر چه بیشتر در شبکه‌های اجتماعی این پویش را به اشتراک بگذاری و دوستانت را به فراخوان دست‌های گره‌گشا دعوت کنی.

 راستی! بهترین ایده‌ها جایزه می‌گیرند.

 نو+جوان؛ انرژی امید ابتکار
 @Nojavan_khamenei

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی
This is a captcha-picture. It is used to prevent mass-access by robots.