راهیان نور، کارخانه‌ی کادرسازی است

#تبیین_و_تحلیل | راهیان نور، کارخانه‌ی کادرسازی است

 گفتاری از آقای حسین یکتا از راویان دوران دفاع مقدس و از مسئولان سابق ستاد راهیان نور، درباره‌ی آثار اردوهای راهیان نور و چگونگی شکل‌گیری و تاریخچه‌ی آغاز سفرهای این اردوها

 در اولین سفر رهبر انقلاب به این مناطق که مربوط به سال 78 و حضور ایشان در منطقه‌ی شلمچه بود، ایشان یک سخنرانی معروفی کردند و فرمودند اینجا «قطعه‌ای از بهشت» است.

 درواقع اولین کسی که پرچم هدایت و حمایت راهیان نور را به دست گرفت، خود ایشان بودند. این نکته را چند بار در سخنرانی‌هایم هم گفته‌ام که به اعتقاد من، حضرت آقا در این سفر اول که به منطقه‌ی شلمچه آمدند، با تکیه دادن به عصایشان در نقطه‌ی صفر مرزی، می‌توان تشبیه کرد به همان حالتی که حضرت اباعبدالله (علیه‌السلام) به شمشیرشان تکیه داده بودند و یارانش را صدا می‌زدند که “کجایید! بلند شوید که دشمن در حال حمله به خیمه است” همانند همان حالت، رهبر انقلاب آنجا گفتند شهیدان! بلند شوید که دشمن در حال حمله به دین و ایمان جوانان است.

 تعبیر من از آن سفر اول ایشان به منطقه، صدا کردن شهیدان بود. و شهدا هم به ندای نایب امام مهدی (عجل‌الله‌تعالی‌فرجه) لبیک گفتند و رخ نشان دادند که شما نتیجه‌ی آن را در بیشتر شدن تشییع جنازه‌ها، یادواره‌‌های شهدا و سفرهای راهیان نور می‌بینید.

 آن چیزی که کشور را در مقابل براندازی دشمن با نقشه‌ی شبیخون فرهنگی یا ناتوی فرهنگی حفظ کرد، همین شهدا و راهیان نور بودند.

 ادامه گفتار جدید را بخوانید ?

http://farsi.khamenei.ir/others-dialog?id=42000

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.