شاهد از لبنان رسید

شاهد از لبنان رسید

سید حسن نصرالله از پیش‌بینی‌های آقا می‌گوید

اگر دوست دارید برخی از پیش‌بینی‌های آقا درباره اوضاع منطقه و جهان را بدانید؛ با این گفته‎‌ها از زبان سیدحسن نصرالله، رهبر حزب‌الله لبنان همراه شوید.

 رهبر حزب‌الله لبنان میگوید: بنده تنها بعضی از آن‌ها (تحلیلهای ویژه آقا) را نام خواهم برد. درحالی‌که از این شواهد بسیار [در ذهن] دارم. ولی به‌واسطه‌ کمبود وقت و با در نظر داشتن ملاحظات و شرایط سیاسی، تعداد کمی از آن‌ها را بیان خواهم کرد.

باور نکردنی

 دبیر کل حزب الله می‌گوید: در جنگ سی‌وسه روزه همگی قدرت و شدّت هجوم اسرائیل را، مخصوصاً در روزهای اوّل، دیدید. به‌گونه‌ای که هر حرفی درباره‌ پیروزی و بلکه نجات و خروج سالم از این جنگ شبیه جنون بود. چراکه [سرنوشت] حرکتی مقاومتی با امکانات معیّن، در کشوری کوچک [که] جهان علیه او توطئه کرده و چنین جنگ سختی را به راه انداخته [معلوم است].
این را اولین بار است که می‌گویم. نامه‌ای از طریق یکی از برادران به بنده، در ضاحیه‌ جنوبی، رسید. درحالی‌که ساختمان‌ها تحت بمب باران اسرائیل فرومی‌ریختند.

 ایشان (آقا) در آن نامه‌ می‌گویند: «برادرانم. این جنگ همچون جنگ خندق است، جنگ احزاب، که قریش، یهود مدینه، عشایر و قبایل با تمام نیرو گرد آمدند و رسول‌الله صلّی الله علیه و آله و اصحابش را محاصره کردند و تصمیم گرفتند این جمعیت مؤمن را ریشه‌کن کنند. این جنگ این‌طور است. ولی به خدا توکّل کنید، بنده به شما می‌گویم که شما پیروز هستید، حتماً. حتّی بیش‌تر از این. بنده به شما می‌گویم: وقتی این جنگ با پیروزی شما به پایان برسد، به قدرتی تبدیل خواهید شد که قدرت دیگری جلودارش نیست.» چه کسی می‌توانست چنین برداشتی داشته باشد؟ آن‌هم در روزهای اوّل جنگ؟» حزب الله پس از این مقاوت و پیروزی محبوبیت و قدرتی چند برابر قبل پیدا کرد.

شما می‌توانید برای مطالعه نسخه کامل این مطلب به آدرس ذیل مراجعه کنید

http://nojavan.khamenei.ir/showContent?ctyu=12913

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی
This is a captcha-picture. It is used to prevent mass-access by robots.