شرط توفیق مداحی

 شرط توفیق مداحی این است که دغدغه هدایت مردم داشته باشید /فضای مبارزه با طاغوت و ظالم و فساد را در فضای کشور منتشر کنید، فرهنگ‌سازی یعنی همین

 رهبر انقلاب: انقلاب محتاج پیشرفت است، محتاج تحول روز به روز است. شما میتوانید در این زمینه نقش ایفا کنید. حرف من این است. شما باید مبارزه با طاغوت را، مبارزه‌ی با ظالم را، مبارزه‌ی با استکبار را، مبارزه‌ی با فساد را در فضای کشور منتشر کنید. 

ما اشکال کارمان در بسیاری از جاها این است که دستور میدهیم، نصیحت میکنیم، استدلال میکنیم، منطق می‌آوریم، اثر نمیکند. چرا؟ برای اینکه فضای عمومی، فضای متناسب با آنچه که ما خواستیم نیست. من بارها تکرار کردم فرهنگسازی. فرهنگسازی یعنی همین. 

یک جا لازم است فضای کشور، فضای استقامت در مقابل دشمن باشد. یک جا لازم است فضای هجوم به دشمن باشد، یک جا فضای پیروی از دانش و علم باشد، یک روز فضای تعقّل و تدبّر باشد. فضاسازی باید بشود.

میتوانید بصیرت‌دهی کنید، میتوانید امیددهی کنید. امروز میبینید یکی از مهمترین شگردهای دشمن تزریق ناامیدی است. کجا؟ در مهمترین نقطه‌ی وجودی کشور یعنی جوانان. شما میتوانید درست ضدش عمل کنید. امیددهی کنید. شما میتوانید در فکر و عمل هدایت کنید. منتها خب شرط دارد. اگر بخواهید این توفیقات نصیب شما بشود، شرط لازم و اولش این است که دغدغه‌ی هدایت مردم را داشته باشید.۱۴۰۱/۱۰/۲۲

 #بسته_خبری | #دیدار_مداحان

Farsi.Khamenei.ir

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.