شما هم از نان بازو بچشید

#کارستون | شما هم از نان بازو بچشید

 قسمت دوازدهم

 بوی ماه مهر می آمد، چیزی به آغاز سال تحصیلی نمانده بود اما این تابستان خیلی متفاوت بود. این تابستان برای بچه ها پر شده بود از تجربه، لذت، دانش، یادگیری عملی و حس خوب…

خبر خوب اینکه خط تولید هم راه افتاده بود. شرکت سپهر توانسته بود در هفته اول 3 عدد باغچه شیشه ای تولید کند. مریم و دوستانش هم 5 عدد گل مصنوعی ساخته بودند. حالا باید همه آنچه که در مورد بازاریابی یاد گرفته بودند را به کار می‌گرفتند تا بتوانند محصولاتشان را به فروش برساند.

 شرکت سپهر که تصمیم گرفته بود از بازاریابی معاملاتی و مجازی به صورت همزمان استفاده کند حالا باید راهبرد مد نظرش را اجرا می کرد. همین مسئله بچه ها را حسابی به فکر فرو برده بود که چه کنند اما بالاخره تصمیم گرفته شد: «فیلم می‌سازیم!»

 اشتباه نکنید! قصد کارگردان شدن نداشتند بلکه این مسئله یک راهبرد برای فروش آنها بود: «فیلمسازی تبلیغاتی»
..

 برای خواندن ادامه این ماجرا به سایت یا #نرم‌افزار_موبایلی نو+جوان مراجعه کنید ?

http://nojavan.khamenei.ir/showContent?ctyu=14405

* توجه
تا اینجا اگر همراه کارستون بودید و در رابطه با راه اندازی کسب و کار یا رشد کسب و کاری که راه‌اندازی کرده‌اید سوالی دارید می‌توانید از آدرس بالا در #نرم‌افزار_موبایلی یا سایت نو+جوان پیام دهید و سوالات خودتون رو بپرسید. ? *

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.