مهد تناقض ۲

 ادامه #گزارش_هفته

🔻 بی‌شرمی و دیگر هیچ!

🔹 روزگاری آمریکایی‌ها و غربی‌ها در عرصه رسانه و حکمرانی آن‌قدر خوب دروغ می‌گفتند که خودشان نیز باورشان شده بود که آنها یکه‌تاز عرصه دفاع از حقوق بشر و مبارزه با تروریسم هستند. اما امروز انعکاس اقدامات متعدد ضدبشری و رفتارهای سرکوب‌گرانه غربی‌ها با مخالفان داخلی خود، دروغ بودن ادعای دفاع از حقوق بشر و صلح دوستی آنها را آشکار کرده است. افکار عمومی جهان بیش از گذشته می‌دانند که این شعارهای ظاهراً زیبا، صرفاً ابزار فشار بر ملت‌هایی است که می‌خواهند وابسته به غرب نباشند.

آمریکایی‌ها و غربی‌ها در اغتشاشات پاییز ۱۴۰۱ در ایران، خیلی صریح و آشکار به نقض تمامی شعارهای خود پرداختند؛ نه به عدم مداخله در سایر کشورها ملتزم بودند و نه از آموزش و انعکاس خشونت در رسانه‌های خود پرهیز کردند. آنها در حالی از آزادی سخن می‌گفتند که با بمباران رسانه‌ای و ایجاد جنگ ترکیبی، امکان و ظرفیت تفکر و تصمیم را برای آحاد جامعه، خصوصاً برخی افراد کم‌سن‌وسال سلب می‌کردند.

🔻 آمریکا و غرب رسواتر از همیشه تاریخ

🔹 امروز پوچ و باطل بودن ادعاهای آمریکایی‌ها و غربی‌ها بیشتر برای ملت‌ها و مردم جهان روشن شده و پروپاگاندای غرب در حال زوال است. «آسیب‌پذیری غرب از همیشه بیشتر است. امامآمریکا را مفتخر کردند به لقب «شیطان بزرگ»؛ واقعش همین است. مجموعه‌ای از شیطان‌صفتی‌ها و شرارتها در آمریکا وجود دارد که همه‌‌ی اینها  میتواند آماج حملات تبلیغی قرار بگیرد؛ اینکه میگویم در موضع دفاعی متوقّف نشویم، یکی از مواردش همین است. امروز شرارتها و شیطان‌صفتی‌های آمریکایی‌ها در سیاست هست، در تعامل با ملّتها هست، در تعامل با ملّت خودشان هست، در نژادپرستی هست، در اختلاف طبقاتی هست، در اخلاق جنسی هست، در بی‌رحمی هست؛ اینها همه نقطه‌ضعف است. هر جا وارد بشوند بی‌رحمانه [رفتار میکنند]؛ بیست و یکی دو سال قبل که آمریکایی‌ها وارد عراق شدند و گاهی بعضی از مناظرش را انسان در تلویزیون میدید، با مردم کاری کردند که تصوّرش دل انسان را میلرزاند؛ با مردم عراق [این‌جوری رفتار کردند].» ۱۴۰۲/۴/۲۱

🔻 کلام‌پایانی اینکه در نبرد تبلیغاتی امروز نباید در موضع دفاعی متوقف شد. آمریکا و غرب علی‌رغم ادعای دفاع از حقوق بشر کارنامه سیاه و سنگینی از استعمارگری، قتل، غارت و کودک‌کشی دارند. همه کسانی که کار تبلیغی انجام میدهند و ابزارهای تبلیغاتی در دست دارند به ویژه هنرمندان باید این حقایق را آشکار کنند ونگذارند  واقعیت زشت چهره مغولان کروات‌بسته و ادکلن‌زده امروز، زیر نقاب شعارهای دروغین پنهان بماند. ‌‌«امروز دَم از حقوق بشر میزنند، امروز خودشان را متولّی حقوق بشر در همه‌ی دنیا میدانند!‌ این ‌قدر بی‌حیائی و بی‌شرمی در کار این قدرتها هست! چه کسی باید آنها را رسوا کند؟ چه کسی باید این حقایق را بیان کند؟ هنرمندان ما، نویسندگان ما بار سنگینی بر دوش دارند، وظیفه‌ی سنگینی بر عهده دارند. اینها بایستی در قالبهای هنری عرضه بشود به دنیا؛ باید فیلم بسازند.» ۱۴۰۰/۸/۳۰

منتشرشده در شماره جدید نشریه خط حزب‌الله

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.