نقشه سرگرم کننده

 نقشه سرگرم کننده

 بیش از این‌ها باید حواس‌مان را جمع کنیم، غربی‌ها هر راهی را برای ضربه به حجاب و حرمت خانم‌ها امتحان کرده‌اند، آقا در این‌ باره می‌گویند:

«یكی از جنایات بزرگ رژیم طاغوت، همین مسئله‌ هفده دی هست. كشف حجاب، تا همان بلائی كه بر سر زن در جوامع غربی آمد، بر سر زن مسلمان ایرانی بیاورند. این اقدام را با چماق، رضاخان در داخل كشور انجام داد. *زن غربی با ورود در منجلاب فساد، دستاوردش نابودی خانواده بود.* این جور نبود كه زن با برداشتن حجاب در میدان علم یا در میدان سیاست یا در میدان فعالیت‌های اجتماعی پیشرفت كند؛ همه‌ این‌ها با حفظ حجاب و عفت ممكن بود و *ما در نظام اسلامی این را تجربه كردیم.* برداشتن حجاب، مقدمه‌ای برای برداشتن عفت بود؛ برای سرگرم كردن مردم به عامل بسیار قوی و نیرومند جنسی بود؛ برای اینكه از همه‌ كارهای دیگر بمانند.»

 کلاه گشاد غرب

می‌بینید که ماجرا خیلی فرق کرد، انگار دور از سروصداهای افراد هوچیگر بهتر می‌توانیم فکر کنیم؛ قبل از آنکه فریب تبلیغات را خورده و کلاهی بس گشاد و بدقواره سرمان برود.

 ۱۳۸۶/۱۰/۱۹

 برای آن که *تفاوت نگاه غربی‌ها به زنان  با نگاه ناب اسلامی* را بدانید، متن کامل این یادداشت را در سایت ما بخوانید.

 nojavan.khamenei.ir

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.