کرانه باختری

 فرمانده کل سپاه در گفتگو با Khamenei.ir: کرانه باختری هم در حال مسلح شدن علیه صهیونیست‌هاست

 سردار سرلشکر سلامی: 

?️از اول سال تا امروز، صهیونیست‌های زیادی در عملیات‌های گروه‌های مقاومت در درون سرزمین‌های اشغالی به هلاکت رسیده‌اند که نسبت به سال گذشته، جز با عملیات سیف‌القدس قابل مقایسه نیست.

?️ رژیم صهیونیستی، در منطق امنیتی خودش، مرزها را نفوذناپذیر کرده است؛ ولی با وجود همین جداافتادگی و محاصره فوق‌العاده پیچیده، در فلسطین سلاح ساخته‌ و توزیع می‌شود.

?️ این قدرت، درون سرزمین‌های فلسطین جوانه زد؛ این از اعجازهای مقاومت فلسطین است. وقتی یک قدرتی درونی باشد تمام نمی‌شود.

?️ هیچ حاشیه‌ی امنی در هیچ نقطه‌ای برای رژیم صهیونیستی وجود ندارد که از آتش فلسطینی‌ها در امان باشند.

?️ وقتی حزب‌الله لبنان را هم به این معادله اضافه کنید، متوجه می‌شوید که صدها هزار موشک در مقابل رژیم صهیونیستی آرایش گرفته است.

?️ صهیونیست‌‌ها انسانهایی نیستند که در سنگر بمانند. حتی وقتی سال ۲۰۰۰ از جنوب لبنان فرار میکردند هنوز غذاهایشان روی چراغ، بی‌سیمهای‌شان روشن بود و آن‌ها را هم نبرده و رها کرده بودند. دقت میکنید؟ یعنی اینقدر حس فرار در آنها قوی است.

?️ ایده بازگشت -که به آن مهاجرت معکوس می‌گویند و در حال رشد است- در پرتو این شرائط ناپایدار امنیتی و سیاسی و ازهم‌پاشیدگی و درهم‌ریختگی سیاسی به‌وجود می‌آید.

?️ نقطه آسیب اصلی اسرائیل، در نبرد زمینی است. نبرد موشک‌ها، آن نقطه اساسی نبرد نیست. آنها می‌دانند که سرزمین را باید با قدرت زمینی آزاد کرد.

?️ در قضیه اخیر، جهاد اسلامی میدان‌دار بود و بقیه حمایت معنوی می‌کردند. اگر نبرد توسعه پیدا می‌کرد، قطعاً همه گروه‌های فلسطینی وارد می‌شدند؛ ولی خب چون جهاد اسلامی به‌تنهایی از پس این مبارزه برمی‌آمد، نیازی به ورود سایرین نبود.

?️ راهبرد مقاومت این بود که رژیم صهیونیستی را در درون همین راهبرد خودش خفه کند؛ یعنی به آن‌ها ثابت کند که حتی توانایی ادامه نبرد دربرابر یک گروه از مقاومت را هم ندارند.

?️ اگر اسرائیلی‌ها می‌توانستند، این نبرد اخیر را ادامه می‌دادند.

?️ فرماندهی معظم کل قوا فرمودند تا آخر کنار شما می‌مانیم. این برای فلسطین، یک نقطه اتکا و استوانه عظیمی از قدرت است.

 ادامه را بخوانید

https://farsi.khamenei.ir/others-dialog?id=50786

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی
This is a captcha-picture. It is used to prevent mass-access by robots.