یک دنیا منتظر اربعینی‌ها

  #خواندنی | یک دنیا منتظر اربعینی‌ها

 گفت‌وگو با حجت‌الاسلام پناهیان، استاد حوزه و دانشگاه

 آقا در پاسخ به نامه جمعی از دانش‌آموزان عازم به اربعین حسینی، نوجوانان را به تفکر در هدف امام حسین علیه‌السلام توصیه کردند. حجت‌الاسلام پناهیان در این گفت‌وگو، توصیه‌های اربعینی رهبر انقلاب را توضیح داده است.

 پیامی که اخیراً رهبر معظم انقلاب برای دانش‌آموزان فرستادند، نشان‌دهنده توجه خاص ایشان به حضور دانش‌آموزان در این سفر بسیار باعظمت هست.

دانش‌آموزان در هیچ کجا مثل حماسه اربعین هویت انسانی و جهانی خودشان را نمی‌توانند پیدا کنند. وقتی در این حماسه شرکت می‌کنند، متوجه می‌شوند متعلّق به چه حماسه باعظمتی در عاشورا هستند. وقتی دانش‌آموزان در این جمع می‌آیند عمیقاً احساس می‌کنند که چقدر آینده مال آن‌هاست و چقدر جهان به‌سوی آن‌ها در حرکت است. آینده جهان شبیه آنچه خواهد شد که در اربعین اتفاق می‌افتد.

 ایشان فرمودند به هدف توجه کنید؛ هدف اباعبداللّه‌الحسین علیه‌السلام چیزی جز نجات جهان از فقر و ظلمت و ظلم و تعدی به انسان‌ها نبود. نوجوانی که در این مسیر می‌آید، وقتی به آن هدف توجه کند، تبدیل به انسان بزرگی می‌شود…

 برای خواندن متن کامل گفت‌وگو به سایت یا #نرم_افزار_موبایلی نو+جوان مراجعه کنید👇

 https://nojavan.khamenei.ir/showContent?text&ctyu=23237

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.